Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies.
Läs mer här.


Fullständiga tävlingsvillkor

Arrangör
Kampanjen ”Libero testar på verkligheten” – arrangeras av SCA Hygiene Products AB, Sverige.
Kampanjprodukter
Blöjorna som används för denna kampanj är Libero Touch byxblöja i 8-pack och i storlek 5. Det går även bra att använda andra Libero Touch blöjor för att delta i testet.
Kampanjperiod
Kampanjen pågår i 6 veckor med start vecka 38, 2016.
Rätt att delta
Dessa officiella kampanjregler gäller alla som deltar i kampanjen. Alla fysiska personer som fyllt 18 år och bor i Sverige har rätt att delta. Undantagen är anställda hos följande företag samt deras familjemedlemmar: 1) Företag som är med och organiserar kampanjen. 2) Företag som är samarbetspartners i kampanjen.
Så här deltar du
  1. Testa blöjorna (byxblöja eller tejpblöja) på er verklighet, i er vardag. Sätt blöjan på prov.
  2. Besök webbplatsen www.libero.se och svara på några enkla frågor och fyll därefter i ditt namn, adress, mejl och mobilnummer. Dina personuppgifter lagras i enlighet med personuppgiftslagen (PuL)
Tävling
Du kan också vara med och tävla om 3 månaders förbrukning av Libero Touch byxblöja i valfri storlek genom att motivera med max 50 ord i tävlingsformuläret varför du ska vinna. Du kan endast tävla en gång.
Tävlingspris
Prisets värde: 3 månaders förbrukning av Libero Touch i valfri storlek (värde 1199 sek). En vinnare i varje land utses varje vecka under kampanjperioden.
Villkor som gäller anspråk på priset:
Vinnare i tävlingen utses av en jury bestående av representanter från Libero. Juryns beslut kan ej överklagas. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinnare meddelas via mejl efter kampanjperiodens slut.
Användande av tävlingsbidrag
Genom att delta i testet godkänner du att Libero kan komma att använda dina svar i Liberos kommunikation såsom på libero.se, annonser samt i alla våra sociala medier. Genom att ladda upp bilder med hashtagen #LiberoVerkligheten godkänner du också att Libero kan använda dina bilder i sin kommunikation i marknadsföringssyfte.
Testar på verkligheten
Ett fel har uppstått, försök igen senare.
Laddar...