Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies.
Läs mer här.

 

Min hormonspiral ger mig värre pms?

Hej! Har haft min mirena hormonspiral nu i över ett år och jag får lite mens ändå. Men min pms har blivit extrem. Jag känner inte igen mig själv utan jag blir jättearg och irriterad och vill bara vara ifred, har aldrig varit såhär innan och det blir bara värre för varje gång mensen dyker upp. Den är sporadisk också så vet aldrig när jag blir ett monster. Förr blev jag bara lite ledsen. Under mensen har jag nu extrema smärtor och jag är helt utmattad, jättedeppig och arg. Har alltid haft mycket mens och haft ont men har aldrig varit såhär i humöret och sånna extrema smärtor. Kan det vara spiralen? Någon annan som känner igen sig? De jag känner som har samma är jättenöjda med sina spiraler.

2019-02-17
Pannpann
Pannpann
Barn på 1 år och 6 månader

Inga svar än.

Ett fel har uppstått, försök igen senare.
Laddar...