App icon

LiberoKlubben

Libero Sverige

Installera
 

Hjälp!!

Jag är gravid i vecka 29 jag är oroligt för att när jag går på toalett mitt bais är helt svart och löst... Är någon som vet ?? det blir 3 dagar som jag har börjat järntabletar Niferex...

2013-03-30
NasreenKohi
NasreenKohi
Barn på 2 år och 1 månader

Tack för för alla som svarade jag var väldigt oroligt nu är det lugnt :))) tack så mycket glad påsk :)

2013-03-30
NasreenKohi
NasreenKohi
Barn på 2 år och 1 månader

Helt normalt när man äter Niferex! Jag har ätit dem sedan vecka 12 ungefär, en period på 2-3 månader åt jag två tabletter per dag pga anemi. Min mage är olika från dag till dag. Att det är svart är helt normalt. Är järnet som färgar.

2013-03-30
Hnoss
Hnoss

Normalt när man äter Niferex, järnet som gör bajset svart.

2013-03-30
emcb
emcb

Det är järntabletterna! Lugn!!! :)

2013-03-30
Mararo
Mararo
Ett fel har uppstått, försök igen senare.
Laddar...